Friday, August 6, 2010

LAYAKKAH RATU BOGEL MENGADAP TUANKU PERMAISURI?

ADUN Bukit Lanjan yang pernah mengakui 'melenjan’ dengan laki orang (bukan satu malahan dikhabarkan beberapa orang ini) adalah sebenarnya satu manifestasi keaiban yang mencemar barisan Exco Selangor sekarang, dan jenis kurang bermoral inilah yang mahu dihantar oleh Khalid Gagap mengadap kebawah Duli Raja Permaisuri Agong, meminta maaf pulak tu?

Barang kangkang macam ni diarah jumpa Permaisuri Agong...nak mohon maaf atau nak hina Permaisuri negara ini?

Sikap kurang ajar terhadap institusi beraja yang ditunjukkan Kerajaan Negeri Selangor berhubung penganjuran majlis yang melibatkan kebawah DYMM Raja Permaisuri Agong baru-baru ini merupakan satu kesalahan yang asalnya disangka sebagai kesilapan pihak-pihak tertentu.

Bagaimana pun cadangan Khalid Gagap menghantar Ratu Bugilnyanya menghadap kebawah DYMM Raja Permaisuri untuk meminta maaf, mendedahkan maksud sebenar bahawa kejadian memalukan tersebut adalah sebenarnya dirancang secara halus bagi memalukan institusi beraja di Negara ini.

Keberadaan Khalid Gagap di kerusi MB hari ini adalah kerana sokongan DAP walaupun yang lebih layak adalah Azmin sebagai PesuruhJaya PKR Selangor.

Tanpa jawatan politik yang meletakkannya di kerusi sekarang dahulu, sudah tentu penggal ini lebih merupakan penggal terakhir Khalid Gagap sebagai MB - jika ditakdirkan pembangkang menang lagi di Selangor dalam PRU 13.

Tetapi dengan sokongan DAP, sudah tentu hasrat dan niat Khalid untuk kekal memerintah akan terlaksana.

Secara halus Khalid melaksanakan agenda jahat DAP ke atas institusi beraja di Malaysia dengan tindakan-tindakan yang disengajakan ini.

Takkanlah bahagian protocol istana gagal untuk memaklumkan kerajaan negeri dan pihak Istana Selangor mengenai kehadiran DYMM Raja Permaisuri Agong?

Sudah tentu ini tidak akan berlaku melainkan atas sebab-sebab yang disengajakan di pihak kerajaan negeri sebab belum pernah kita mendengar kegagalan sedemikian di negeri-negeri lain.

Kebencian DAP ke atas institusi beraja di Malaysia bukan lagi rahsia. Pengerusi OKU DAP mempunyai sejarah yang panjang terhadap institusi beraja ini dan ianya bukanlah sejarah yang baik.

Satu cubaan menyaman DYMM Agong pada tahun 80-an dan terbaru niat untuk menyaman Sultan Perak adalah bukti kepada kebencian tersebut.

Justeru itu bila Khalid Gagap atas kapasiti MB Boneka DAP bercadang menghantar Ratu Skandalnya menghadap ke bawah Duli Permaisuri, tidaklah sesukar mana menangkap maksud Khalid Gagap untuk mencemar institusi beraja di Negara ini.

ADUN Bukit Lanjan yang pernah mengakui 'melenjan’ dengan laki orang (bukan satu malahan dikhabarkan beberapa orang ini) adalah sebenarnya satu manifestasi keaiban yang mencemar barisan Exco Selangor sekarang, dan jenis kurang bermoral inilah yang mahu dihantar oleh Khalid Gagap mengadap kebawah Duli Raja Permaisuri Agong, meminta maaf pulak tu?

Bayangkanlah, tangan yang kotor bergelumang 'air air' yang jijik milik laki orang’s (plural) dibenar menyentuh tangan kebawah Duli Raja Permasuri?

Jika di kalangan bangsanya tidak kisah dengan skandal memalukan Elizabeth Wong ini, itu tidak bermaksud bangsa lain terutama orang melayu juga redha dengannya.

Jika Clinton boleh dikenakan tindakan atas skandalnya dengan Monica Lewenski, siapakah Eli yang seperti tidak boleh disentuh walaupun bergelumang dengan maksiat persetubuhan ini, dengan laki orang pulak tu?

Institusi beraja ini adalah lebih tinggi daripada politik.

DYMM Permaisuri Agong bukan setaraf dengan Nik Aziz yang sanggup menerima Ratu Bugil ini sehingga gambar mereka berdua dijadikan modal untuk menjustifikasikan keengganan kerajaan Selangor menerima perletakkan jawatanya sebagai ADUN dan Esco.

Insitusi beraja adalah institusi penuh keadaban dan tatatusila moral yang perlu dhormati semua rakyat Malaysia, tidak terkecuali Eli.

Kalau hanya samaran dan gossip oklah, masalahnya Eli telah mengakui perbuatannya itu di depan media.

Orang seperti ini jelas tidak bermoral, dan janganlah atas sebab pertimbangan pendek politik Khalid gagap yang menerima keaibannya itu dipanjang ke Istana Negara yang menjadi tempat keramat budaya melayu!

Usahlah Khalid Gagap hendak berselindung lagi, (kami dimaklumkan anda juga adalah antara laki orang yang pernah dilenjan oleh Ratu Bugil ini) terus terang sajalah bahawa kamu adalah pengikut sejati ajaran DAP dek ketaksuban kepada jawatan MB tu.

Sudahlah kurang ajar kerana gagal menyambut ketibaan kebawah Duli Raja Permaisuri, mahu kamu tambahkan kurang ajar itu dengan meminta Ratu Bugil bernama Eli meminta maaf bagi kerajaan negeri?

Bertaubatlah Khalid Gagap.

MyKMU

No comments: