Saturday, November 6, 2010

PAS MAHU ANWAR LETAK JAWATAN !!

Daripada gelombangrakyat

Inilah yang berlaku apabila Pakatan Rapuh ini kalah dalam pilihan raya. Masing2 menuding jari. PAS salahkan PKR, DAP salahkan PAS. Apakah penyokong pembangkang tidak nampak lagi percaturan politik kotor mereka? Sejauh mana kedudukan Pakatan Rapuh ini di masa hadapan?

Di manakah rasionalnya penubuhan Gabungan Parti ini? Sebab itu mereka memilih untuk tidak mendaftar parti komponen mereka walaupun telah diberi 'lampu hijau' oleh Suruhanjaya Pilihan Raya. Masing2 ada agenda tersembunyi. Apabila menang, dikata mereka satu keluarga, bila kalah dianggap musuh. Sebenarnya ketiga2 ini musuh dalam selimut.

Anwar Ibrahim pastinya tertekan dengan situasi ini. Agaknya call Lim Kit Siang tak angkat. Call Hadi Awang pun tak angkat. Siapa nak angkat phone Anwar waktu ini. Masing2 sudah bengang dengan Anwar.

Tambahan pula terkantoi pula gambar Nik Aziz sedang sogok duit. Mestilah DAP bengang. Tok Guru perangai macam penyamun. Habislah undi Melayu. Jangan kata undi Melayu. Undi Cina pun habis rata kasi free kat BN. PAS kalah teruk di 4 Peti Undi yang majoritinya Cina.

DAP bengang, PAS jaja nama Islam sana sini, tapi rupa2nya, penyamun. DAP habis duit kat Galas. Upah Gangster lagi. DAP Cameron Highland siap buat muka tebal kempen dekat Loging, perkampungan Orang Asli. Kena maki lagi. Tiba2 pula Nik Aziz buat hal.

Inilah realiti Gabungan Parti secara haram yang diberi nama Pakatan Rakyat. Ini semua bukan lagi untuk rakyat. Untuk kepentingan masing2. Sebab mereka takkan dapat kuasai Kerajaan jika tidak bergabung. Bila menang, cium mulut masing2. Tapi apabila tewas, masing2 sepak terajang.

Inilah sebenarnya kuasa Tuhan. Tapi BN jangan lupa diri. Jadikan kemenangan PRK DUN Galas dan Parlimen Batu Sapi sebagai semangat untuk kita lebih bekerja keras demi Allah, untuk rakyat. Kami blogger2 sedia membantu dan turut berjuang.

Post by... Melayu CinDia

No comments: