Saturday, August 1, 2009

NIK AZIZ EJEN PERPECAHAN UMMAH MELAYU ISLAM

OLEH dr1221

Kalaulah Kerajaan Negeri Kelantan sudah tidak mampu lagi menanggung beban dan rungutan rakyat Kelantan mengenai janji pembangunan tidak perlulah kononnya mahu bekerjasama dengan kerajaan persekutuan membangunkan Kelantan. Inipun membuktikan PAS tidak buat apa-apapun bagi membangunkan Kelantan dan Kelantan setara inipun kerana usaha berterusan BN membawa agenda pembangunan di sana.

Apabila Tan Sri Muhyidin Yassin, TPM dan Seluruh kepimpianan UMNO serta BN menyambut baik kata-kata Nik Aziz tersebut, tiba-tiba Nik Aziz melenting sambil mengeluarkan kata-kata kesat iaitu "Pergi Jahanamlah UMNO" adalah sesuatu yang sangat melampau.

Katanya, dia bukan bermaksud mahu bekerjasama dengan UMNO, tetapi hanya dengan kerajaan persekutuan.

Datuk Zaid Hamidi mengulas semalam, buat masa ini, UMNO dan Kerajaan Persekutuan adalah entiti yang satu dan jika Nik Aziz mahu Kerajaan Negeri bersama Kerajaan Persekutuaan dia mestilah perlu menerima UMNO sebagai rakan seangkatan supaya apabila kita sudah duduk semeja, maka mudahlah untuk kita membincangkan agenda pembangunan rakyat di Kelantan.

Tetapi Nik Aziz dengan egonya menolak usaha itu.

Jelaslah, jika Nik Aziz dan PAS menyetujui cadangan Hj Hadi mewujudkan kerajaan pepaduan, pastinya perpaduan orang Melayu akan lebih terjamin bagi memangkin asakan DAP yang semakin mencabar ketuanan dan hak istimewa orang-orang Melayu.
Jelaslah, Nik Aziz adalah agen perpecahan ummah Melayu Islam dan dialah bertanggungjawab penuh kepada keberanian DAP mencabar ketuanan dan hak istimewa Melayu kerana dia, PAS dan PKR membuka ruang seluasnya kepada Cina Komunis itu meludah muka orang-orang Melayu.

BAGI UMNO, PAS TAK PENTING PUN... SELAMA INI, UMNOLAH YANG SUDAH BERJUANG HABIS-HABISAN MEMPERJUANGKAN ISLAM DI MALAYSIA. SUDAH BERATUS MAJID DIDIRIKAN.. SUDAH BERJUTA PERUNTUKAN DIHABISKAN BAGI MENYEDIAKAN KEMUDAHAN TERBAIK JEMAAH HAJI. SUDAH BERJUTA ILMUAN ISLAM DILAHIRKAN DAN SUDAH BERJUTA PEMBANGUNAN UNTUK ISLAM DILAKSANAKAN DIBAWAH KUASA JABATAN AGAMA ISLAM, JABATAN PERDANA MENTERI.

Hakikatnya PAS hanya tahu memburukkan orang dan tidak memperjuangkan Islam secara ikhlas dan lebih rela memeluk DAP sebagai kawannya sahaja.

No comments: