Sunday, November 28, 2010

ANWAR ANUGERAH TUHAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA?

Anwar Anugerah Tuhan Kepada Rakyat Malaysia!
Filed Under ( anwar kantoi ) by pisau on 27.11.10

Presiden PKR Dr Wan Azizah Wan Ibrahim hari ini menyatakan bahawa Allah telah memilih suaminya, Anwar Ibrahim, untuk memimpin Malaysia menuju masa depan yang lebih baik, dan tidak ada orang lain yang boleh melebihi kekuatan kepemimpinannya.

Menurutnya lagi bahawa Anwar bukan orang biasa malah beliau lebih dari luar biasa.Sebenarnya Pisau mengakui Anwar memang luar biasa dari sifat tabii manusia yang normal. Masakan tidak lelaki tua ini lebih mengilai stor kunyit anak muda yang jambu daripada wanita.

Kurniaan Allah katanya?Sebenarnya perkataan paling sesuai Anwar hanyalah jelmaan DAJAL untuk memperlihatkan keburukan yang ada di dalam pakatan.Selama ini rakyat sudah terbiasa dengan BN.

Segala kebaikan mereka tidak nampak,maka Allah memberi satu contoh untuk dijadikan perbezaan.Yang buruk,pembohong,manipulatif dan kaki fitnah adalah dari pakatan ,barulah mereka sedar selama ini BN adalah yang terbaik.


Anwar berkali kali berbohong diseluruh negara mengenai 16 September,Tapi atas kehendak tuhan Perak jatuh kembali ke tangan BN adakan ini dikatakan kurniaan Allah kepada pakatan?


Anwar lebih berselera mengadai agama daripada mempertahankan agama.Beliau lebih berbohong bukan saja kepada orang luar malah paling utama beliau berani berbohong kepada penyokongnya sendiri.


Cadangan menetapkan kedudukan Anwar sebagai ketua umum PKR adalah salah satu langkah untuk mengelakkan daripad Anwar bertanding didalam parti PKR. Keputusan ini serupa dengan kedudukan wali selipar sebagai mursidul am PAS.


Suara kuasa presiden tidak releven berbanding ketua umum atau pun mursidul am. Inilah yang dikatakan kepimpinan autokratik dan diktaktor.


Ini baru cakap kurniaan tuhan,Pisau rasakan satu hari nanti Anwar pula dikatakan jelmaan tuhan oleh penyokong penyokongnya.


Pisau kata " Anwar sudah disamakan sebagai mursidul am PKR keh keh keh"

No comments: